OTOY та Epic Games випускають Octane Render для Unreal Engine 4

13 серпня 2019 р.
4091

OTOY и Epic Games выпускают Octane Render для Unreal Engine 4

Octane Render для Unreal Engine доповнює трасування променів UE4, вперше роблячи неупередженим виробниче трасування для остаточного рендерингу кадрів.

OTOY и Epic Games выпускают Octane Render для Unreal Engine 4

OTOY и Epic Games выпускают Octane Render для Unreal Engine 4

Тепер художники можуть імпортувати, експортувати, змішувати та зіставляти обмінні активи ORBX із більш ніж двох десятків інтеграцій Octane DCC. Завдяки матеріалам Octane та графу вузлів Octane, повністю доступним у редакторі вузлів UE, художники отримують можливість кінематографічного рендерингу та гнучкість ігрового движка в одному інструменті.

OTOY и Epic Games выпускают Octane Render для Unreal Engine 4

Ключові характеристики OctaneRender для Unreal Engine:

Octane Render повністю інтегрований у редактор вузлів Unreal Engine 4 з інтуїтивно зрозумілою навігацією по сцені та легко доступними проходами рендерингу в UE4.

Швидке автоматичне перетворення сцен і матеріалів Unreal Engine 4 в Octane та повна інтеграція функцій OctaneRender 2019, включаючи: багатошарові матеріали, векторне зміщення OSL, об'ємні шейдери OSL, універсальну камеру з картами спотворень OSL, абсолютно нові світлові та геометричні примітиви, випадковість Ходити по підповерхневому розсіюванню.

AI Light, AI Scene, AI Спектральний та об'ємний знебарвлення, а також геометрія поза ядром, підтримка UDIM та Light Linking для готового остаточного рендерингу.

Octane Vectron та Spectron - повністю процедурна вузлова об'ємна геометрія та освітлення для нескінченної деталізації та детального управління освітленням.

Використовуючи формат сцени OTOY ORBX, поточна інтеграція підтримує понад 20 провідних у галузі інструментів DCC, включаючи Cinema4D, Autodesk Maya та 3ds Max, дозволяючи художникам легко перетягувати сцени зі своїх улюблених інструментів розробки, змішувати та зіставляти їх із Unreal Engine. зміст у повністю чуйному Live Viewport.

OctaneRender для Unreal Engine 4 розширює багаторічну співпрацю між OTOY та Epic Games, щоб зробити високоякісний інтерактивний контент доступним для художників у всьому світі. Завдяки інтеграції Octane для Unreal Engine користувачі також зможуть отримати доступ до блокчейн-мережі OTOY RNDR, першого в галузі децентралізованого ринку хмарних обчислень на GPU.

OTOY и Epic Games выпускают Octane Render для Unreal Engine 4

«Випуск Octane Render для Unreal Engine, провідного у світі ігрового двигуна AAA, настав у дуже захоплюючий час для індустрії з появою цього року обладнання для трасування променів.

«Тепер у нас є шлях, щоб нарешті об'єднати кінематографічні та в реальному часі конвеєри для мільйонів художників », - сказав генеральний директор та співзасновник OTOY Жуль Урбах. «У наступні кілька років ми побачимо, що ця інтеграція прокладе шлях до конвеєрів виробництва медіаданих наступного покоління, де ігрові двигуни в реальному часі, кінематографічний рендеринг з відстеженням траєкторій, відображення світлових полів та хмарні обчислення об'єднуються для створення потряса. можливо вперше.»

У OTOY та Epic Games спільне завдання – зробити високоякісні 3D-інструменти голлівудського рівня доступними для художників по всьому світу, і ми раді бачити, що вони можуть створити в Octane для UE4 ». Octane для Unreal Engine буде доступна як частина безкоштовного рівня OctaneRender. OTOY випускає плагін Unreal Engine із OctaneRender 2019, який можна спробувати вже сьогодні.

Поділитися з друзями

Ще почитати
Нові коментарі на сайті

PCIe x32

03.02.2022 09:46

Dell действительно сейчас заслуживают отдельной похвалы, качество цветопередачи просто невероятное. Но мне яркость у них не нравится, яркость 300 нит у практически бо

17.11.2021 13:45

Таке враження наче пацан щось кидає)))

17.11.2021 11:30

Тот случай когда вклеенный персонаж не дополняет визуализацию архитектуры а отбирает на себя все внимание зрителя. Архитектурный объект служит фоном этому сюжету

17.11.2021 11:07
Нове у блозі
Хмара тегів
Ваш голос учтен