Генератор плюща для 3ds max. Ivy Generator
An Ivy Generator. by Thomas Luft
Кілька місяців тому я шукав нову сцену для тестування акварельної візуалізації. Я думав про щось складне, наповнене рослинністю - як дерева, порослі плющем. На щастя, мені вдалося впровадити процедурну систему, щоб плющ ріс сам по собі. В результаті вийшов невеликий інструмент, що дозволяє віртуальному плюща рости в вашому тривимірному світі.
Плющ росте з одного кореня під дією різних сил: первинного напрямку росту, випадкового впливу, сили зчеплення з іншими об'єктами, висхідного вектора, що імітує фототропію рослин, і, нарешті, сили тяжіння. Ця проста схема показує, що мета полягала не в тому, щоб забезпечити біологічне моделювання зростання плюща, а в простому підході до створення складної і реалістичною рослинності, яка адаптується до існуючої сцені. Генератор плюща імпортує і експортує файли obj + mtl.
Ось попередньо скомпільовані версії для Win32, MacOS і Linux, включаючи вихідний код цього проекту під Стандартної громадської ліцензією GNU. Перенесення для MacOS люб'язно зробив Роберт Темплтон (зона розробки Kuroyume). Перенесення Linux люб'язно зробив Рубен Лопес.
Архіви
ivy_generator_Linux_qt4_1.3.tar.gz
Попередні випуски та додаткові матеріали можна знайти на офіційному сайті проекту: http://ivy-generator.com/