Як знайти замовника на 3D візуалізацію: 10 кращих порад

Опубліковано: 25 жовтня 2020 р.
Переглядів: 4961

В роботі фрілансера є свої плюси і мінуси. Вам не потрібно кожен день ходити в офіс або йти раніше всіх з вечірки, тому що завтра рано вставати на роботу. Ви можете вибирати проекти, які вам подобаються. Здорово? Так, не робота а мрія. Якби не одна суттєва проблема: вам постійно доводиться шукати нові замовлення.

Ми знаємо, як це непросто, тому хочемо допомогти і розповісти що потрібно робити, щоб швидко знайти замовлення.

Якщо ви початківець 3D візуалізатор то першим ділом вам потрібно визначитися з позиціонуванням себе на ринку. Ви можете уявити себе як бутік або студія, коли ви починаєте один або з напарником, головне клієнт повинен розуміти, що він замовляє у профі. Оскільки він ризикує віддаючи роботу і гроші на відстань. Зареєструйте ФОП, щоб мати можливість підписувати трудові контракти. Це додаткова довіра з боку великих і постійних клієнтів, і приступайте до пошуку замовлень.

1. Зробіть персональний сайт-портфоліо

Персональний сайт необхідний, щоб в кращому світлі представити себе потенційному замовнику. Будь-які безкоштовні майданчики на яких ми зазвичай розміщуємо своє портфоліо обмежені в можливостях, і не дають в повній мірі продемонструвати себе. Опис послуг урізано, кількість можливих завантажених робіт обмежено, щоб відправити вам повідомлення, замовнику потрібно зареєструватися на цій платформі і так далі. І ви і ваш клієнт обмежені різними умовами роботи цих майданчиків.

Тому персональний сайт, зроблений спеціально під вас, краще рішення для презентації ваших послуг.

Крім цього при правильній SEO оптимізації він піднімається в рейтингах пошукових систем і починає приносити вам клієнтів з пошукових систем які шукають послуги 3D візуалізації.

У міру зростання вас або вашої студії, у вас є можливість додавати на свій сайт нові розділи які можуть знадобитися в майбутньому. Наприклад ваша студія розширюється і вам потрібні нові фахівці. Додайте на вашому сайті оголошення про пошук співробітників і люди самі будуть писати вам.

Не забудьте додати ваші фотографії на сайт. Клієнт повинен бачити з ким він спілкується. Він повинен розуміти що перед ним відповідальний співробітник, готових брати на себе відповідальність, а не шахрай.

Не обов'язково відразу робити великий і масштабний сайт. Для початку можна зробити одну презентаційну сторінку (Лендінг) з описом послуг, прикладами робіт і всіма можливими контактами. І з часом допрацьовувати його в міру необхідності. Це додасть як мінімум довіри до вас і вашої праці.

Як знайти замовника на 3D візуалізацію: 10 кращих порад

2. Публікації в соціальних мережах

Публікації в соц. мережах обов'язкові для просування вашого бізнесу в мережі.

Створіть сторінку послуг і розміщуйте на ній тематичні пости. Всі ваші нові роботи повинні бути опубліковані в найпопулярніших соц. мережах. Додавайте до ваших рендерах докладний опис і повідомлення про те, що ви приймаєте замовлення на 3D візуалізацію.

Розділіть вашу особисту сторінку і професійну. Не можна публікувати особисті фотографії на вашій бізнес сторінці. Ви не знаєте як потенційний замовник може відреагувати на ваші особисті публікації, які можуть здаватися вам нешкідливими.

Щоб публікації краще просувалися в соціальних мережах, обов'язково додавайте до них актуальні теги.

Створюйте акаунти на всіх нових майданчиках соціальних мереж. Навіть якщо сьогодні цей майданчик не популярний, через 2-3 роки може статися масовий перехід на нього, а ви вже будете там.

3. Біржі фріланса

Біржі — ще одне джерело замовлень. Виберіть одну або кілька популярних, зареєструйтесь, розкажіть про себе і опублікуйте приклади робіт. При правильній розкрутці аккаунта на біржі вона може давати нових замовників.

Але, як ми вже писали вище, біржі дуже обмежені в своїх безкоштовних версіях, а за повний спектр послуг доведеться доплатити і подекуди не малу суму.

Наша рекомендація це LinkedIn і Behance. На сьогоднішній день кращі біржі праці для 3D візуалізацторів. Вони дозволяють на пряму зв'язуватися з замовниками з усього світу і пропонувати свої послуги.

Підготуйте повідомлення з презентацією ваших послуг 3D візуалізації і розсилайте його в міру можливості вашим потенційним замовникам.

4. Слідкуйте за новинами

Вам завжди потрібно бути в курсі того, що відбувається в архвізе і на ринку праці, тому підписуйтесь на тематичні розсилки, читайте блоги, профільні онлайн-видання, поради експертів і беріть участь в дискусіях на професійні теми.

Заходьте на тематичні ресурси по 3D графіці, дивіться розділи з роботою, можливо там ви знайдете цікаві пропозиції.

Обов'язково підготуйте повідомлення з презентацією ваших послуг 3D візуалізації на різних мовах для розсилки. Якщо ви потрапили на цікаву пропозицію, але від англомовного замовника надсилайте йому англомовну версію вашої презентації.

5. Відгуки дуже важливі

Сарафанне радіо — один з кращих способів знайти нових замовників, тому коли будете завершувати роботу над черговим проектом, переконайтеся що клієнт залишився задоволений вашими послугами і попросіть його залишити відгук. Не соромтеся, це нормальна практика. Уточніть чи можна ділитися відгуками в мережі. Відгуки від реальних і іменитих замовників дуже важливі для залучення нових клієнтів.

Нам відомі випадки коли 3D візулізатори працювали роками використовуючи тільки цей пункт нашого списку. Задоволений клієнт приводив все нових і нових клієнтів і студія весь час була зайнята роботою.

6. Іноді гроші не головне

Розуміємо, що порада не найочевидніша, але дуже важлива. Ми не хочемо, щоб ви працювали безкоштовно, але іноді трапляються на такі проекти, участь в яких окупається багаторазово.

Якщо вам випаде шанс зробити що-небудь значне і масштабне в крутий команді, відточити корисні навички або попрацювати пліч-о-пліч з зірками індустрії — погоджуйтеся, навіть якщо грошей пропонують небагато. Це не трата часу, а хороший досвід, інвестиція у власне майбутнє і як мінімум гарна репутація серед колег.

Головне не забувайте брати передоплату за роботу, навіть якщо проект скромний по грошах.

Як знайти замовника на 3D візуалізацію: 10 кращих порад

7. Нетворкінг

Нетворкінг - (англіцизм від networking – букв. Плетіння мережі: net – мережа + work – працювати, корисні зв'язки) — це соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих, які працюють або мають зв'язки в тій чи іншій сфері, максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання (приклад: влаштувати дитину в дитячий сад, знайти роботу, познайомитися з майбутнім чоловіком) і бізнес-питання (приклад: знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів). При цьому в суті нетворкінгу лежить вибудовування довірчих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога.

Заводити нових друзів у вашій сфері діяльності не тільки приємно, але й дуже корисно. Обов'язково відвідуйте тематичні заходи на яких ви можете познайомитися з колегами.

Ідеальним варіантом буде відвідування закордонних заходів: конференцій і семінарів. Але для цього дуже важливо вільно говорити англійською мовою.

8. Ви і менеджер і художник

Робити гарні 3D візуалізації добре, але ще краще вигідно їх продавати. На жаль в школах по 3D візу не вчать основам спілкування з клієнтом, продажу послуг та іншим важливим речам для пошуку проектів. В результаті дуже багато талановитих 3D визуализаторов сидять без роботи.

На час пошуку нових замовлень ви повинні стати менеджером, якому потрібно продати свої послуги за найбільш вигідною ціною і найбільшій кількості клієнтів.

Ви можете так само найняти собі менеджера для пошуку нових замовлень, але при цьому доведеться ділитися певним відсотком. Найчастіше вони просять від 20-50% з проекту. Крім того знайти хорошого англомовного менеджера, який буде знаходити хороші і зручні замовлення для вас, а не для нього дуже складно.

9. Зберіть команду

Так, ми пам'ятаємо, що ви незалежний фрілансер, але один в полі не воїн, і знаєте, в цих словах є частка істини. Шукайте не тільки замовників, але і потенційних партнерів з вашої галузі.

Вам може зайти проект з яким ви не впораєтеся, тоді на допомогу прийдуть люди яким ви довіряєте. Іноді може бути так, що у вас немає можливості закінчити проект, і вам потрібно довірена особа які може закінчити проект за вас і не забрати при цьому вашого клієнта.

Правильні люди в команді - це запорука успіху вашої справи.

10. Поштова розсилка

Старий добрий СПАМ. Він нікуди не подівся, і багато наших колег починали свій шлях саме з нього. Іноді, щоб знайти 1-2 замовлення, потрібно розіслати 200-300 листів потенційним замовникам, але для кого то це найлегший шлях.

Поштова адреса потрібно створити окремий, він повинен містити назву вашої студії (якщо ви студія) або ваше ім'я (якщо ви фрілансер).

Обов'язково продумайте текст який ви будете використовувати в листі для розсилки. Він повинен бути короткий і інформативний, що вселяє довіру. Містити посилання на ваше портфоліо і соціальні мережі. Потенційний замовник повинен бачити хто йому пише, і не боятися шахрайства.

Поділитися з друзями

Foxtrot UA
Ще почитати
Нове у блозі
Хмара тегів
Ми використовуємо файли cookies щоб покращити наш сайт. Детальнiше Ок
Ваш голос учтен