Партнерство в студії дизайну

time icon 14 листопада 2020 р.
eye icon 495

За нашою статистикою більше 60% дизайн студій розпадається в найближчі 3-4 роки через нерозуміння засновників бізнесу. Дизайнери вибирають в партнери друзів, подруг і однокурсників. Це тупиковий варіант, який, скоріше за все, погано закінчиться. Нам подобаються люди, які такі ж як і ми. В цьому і проблема.

І так, що ж таке партнерство? У нашому розумінні партнерство — це коли людина, яка працює разом з вами, несе моральну та юридичну відповідальність за всю компанію. Хтось скаже, що будь-який співробітник компанії несе моральну відповідальність, але це далеко не так. Тому як співробітник, якщо він десь сфакапіл, може махнути рукою і сказати “ вибачте, я звільняюся, це не моє ” .

Але коли ти партнер – все по іншому.

Партнерство в студии дизайна

Чому одному складно

Ми щиро переконані, що бізнес побудувати одному дуже важко. Необхідно відразу залучати партнера. Звичайно, не факт, що ваше перше партнерство буде вдалим. Але не варто впадати у відчай. Це точно так само, як шукати свою другу половинку. Якщо у вас не склалися стосунки, це ще не означає, що настав кінець світу.

Ви можете привести в приклад багато різних відомих архітекторів і сказати, що мовляв ось вони ж самі. Але насправді, у них в партнерах можуть бути люди, які знаходяться трохи в тіні і займаються управлінськими речами. Тому не варто, дивлячись на іншу рольову модель, думати, що людина один.

І так ми з'ясували, що одному важко і потрібно обзавестися партнером. То який повинен бути партнер?

На самому початковому етапі у майбутнього партнера повинні бути ті людські якості, які вам прийнятні (чесність, порядність і т.д.). Тобто вам повинно бути з ним приємно спілкуватися, простіше кажучи, це та людина, з яким вам приємно попити пиво в барі.

Тепер поговоримо про тих навичках, які ми можемо свідомо обирати.

1. Ви повинні дивитися в одному напрямку. Мотивація у всіх різна. Хтось хоче заробляти багато грошей, хтось хоче кураж і розробляти якісь чарівні проекти. У кого-то мотивація побудувати мільярдну компанію, а хтось хоче мати в команді 10 чоловік і займатися тим, що йому подобається. Тобто на початковому етапі людині потрібно задавати питання чого він хоче і які у нього амбіції.

2. У вас повинна бути різна компетенція. Це одне з ключових етапів. Якщо мотивація у вас може збігтися, то з компетенцією все складніше. Взагалі ми так влаштовані, що підбираємо свого оточення тільки тих людей, які нам подобаються, з якими нам комфортно спілкуватися і часто це люди, які схожі на нас. З такими ж навичками і компетенцією. Наприклад, одна людина могла на початку кар'єри пройти курси по ревіт і стати технічним фахівцем, а інший - більше творець, і відповідає за маркетинг, дизайн, розвиток і організацію студії дизайну. Але коли ви починаєте з ним робити бізнес разом, у вас починається конфлікт інтересів, тому що ви відповідаєте за один і той же бізнес-процес.

3. Партнер повинен розділяти ризики. Він повинен розуміти, що якщо ви потрапляєте в якісь фінансові труднощі, то потрапляєте обидва. Пам'ятайте, що люди не змінюються. Якщо в перший раз людина не взяв на себе ризики, то не намагайтеся його змінити.

4. Партнер повинен крутити педалі. Є такі партнери, які називаються « пасажирами ». На початку якогось проекту ви домовляєтеся, що будете працювати разом, партнер підкидає по ходу процесу вам ідеї, але потім ви розумієте, що педалі крутите тільки ви, а ваш « товариш » тільки веде розмови.

5. Партнер повинен бути криза менеджером. Партнер може розділити з вами ризики, але може виявитися не готовий бути криза менеджером і вирішувати проблеми.

Партнерство в студии дизайна

Помилки у виборі партнера:

1. Взяти малознайомого партнера. Дуже часта помилка, коли до вас приходить людина, обіцяє вам крутий результат і золоті гори з клієнтів, тисне на ваші болі і відразу вмовляє на взаємне партнерство. Через це часто бувають проблеми. Тому малознайомої людини не варто брати в партнери чи відразу перевірити його в якихось кризових ситуаціях.

2. Взяти дорослого партнера. У партнери краще брати людину, з яким у вас невелика різниця у віці і в соціальному статусі. Взяти багатого партнера. Якщо ви починаєте бізнес ви повинні бути рівного соціального статусу.

3. Взяти в партнери одного з менталітетом фахівця. Часто так створюють студії люди, які десь працювали разом і знають один одного. Але помилка в тому, що потрібно шукати в партнери людини з менталітетом підприємця, а не фахівця.

4. Взяти в партнери людину, тікі щоб не було страшно. Зазвичай взявши в партнери кого попало, коли настають якісь труднощі такі люди ризики не поділяють. Так, з кимось дійсно легше і не так страшно, але ви повинні брати людину, яка розділить з вами ризики .

5. Два шіложопих / два стуложопих. Якщо ви двоє людей з однаковою компетенцією, вам буде складно керувати бізнес-процесами студії.

Якщо ви уважно прочитали статтю, ви більше ніколи не скажете:

- "Мені не потрібні партнери, я все роблю сам"

- "Почну зі своїм другом Васею, ми розуміємо один одного з півслова."

- "Вирішила відкрити з подружками дизайн студію. Я буду вигадувати, Олька буде креслити в автокаді, Свєтка робити 3d візи, а Катька просто з нами, тому що вона всюди з нами на вечірках"

- "Коля, ми ж з тобою працюємо в цій компанії. Набрид наш директор-архітектор. Давай своє щось замутимо?"

Поділитися з друзями

Ще почитати
Нові коментарі на сайті

Thank you for this useful article. Is it actual for Ukraine only or for other countries too?

27.09.2021 16:10

Дві роботи завантажені, дві перемоги здобуто )) Вітаю

02.09.2021 11:55

27.08.2021 16:49

Отличная статья,мне очень помогла определиться с выбором монитора,без воды ,все по полочкам!

09.08.2021 17:09
Нове у блозі
Нове у галереї
CGI Park

Rasu Namai

Оцінок: 5
plusplusplusplusplus5
Денис Онищенко

Jiangnan Courtyard 2

Оцінок: 6
plusplusplusplusplus5
Юлія Галаншина

Palm House

Оцінок: 10
plusplusplusplusplus4.8
Descover Studio

Castle ruins

Оцінок: 11
plusplusplusplusplus4.64


Ми використовуємо файли cookies щоб покращити наш сайт. Детальнiше Ок
Ваш голос учтен