Налаштування реалістичного освітлення в Blender
Освітлення є невід'ємною частиною будь-якого 3D-проекту, і перед додаванням деталей і предметів в сцену, рекомендується зробити хороше освітлення. Після того як ви створите стіни для вашого інтер'єру, повинна послідувати настройка освітлення.
1. 3D моделювання інтер'єру
Краще моделювати базову сітку для стін по кресленнях. Якщо ви хочете створити щось для портфоліо, відвідайте сайт Archdaily, там часто можна знайти готові креслення відмінних будинків.
Моделюємо стіни зсередини (просте витискування), вирізаємо вікна і використовуємо параметр затвердіння з рівномірною товщиною.
ПОРАДА: Коли ви працюєте з кресленнями, спробуйте SHIFT + A - імпортувати зображення як площині замість використання фонових зображень. Ви повинні працювати в текстурному режимі, щоб побачити це, але на початку проекту це не повинно бути проблемою. Величезною перевагою є те, що ви бачите свій фон, навіть якщо ви не перебуваєте в ортографической вигляді. Ця опція з'являється після того, як ви відзначите її в призначених для користувача настройках (CTRL + ALT + U) в розділі Addons - Import Export: імпортувати зображення як плани.
Наступним кроком буде додавання підлоги і стелі як окремих об'єктів. Таким чином, їх легше розгорнути і нанести матеріал. Коли у вас є всі стіни, можна починати настройку освітлення. Для інтер'єру краще всього додати в кожне вікно - область світла, яку ви змінюєте на портал (відзначте третій варіант в розділі «Відкинути тінь», «Множинна важливість», «ПОРТАЛ»). Розмір повинен відповідати вашому вікну/отвору в стіні.
2. Налаштування освітлення в Blender
Для імітації реального висвітлення в Blender у вас є кілька варіантів. Перше - додати об'єкт сонця в сцену (тут використана сила 10), і цей вузол налаштований нижче для світу в редакторі вузлів. Текстура Node Sky служить чорно-білої картою HDRI:
Якщо вам більше подобаються карти HDRI - їх простіше, а іноді і краще використовувати - єдина заковика - використовувати текстуру середовища вузла замість текстури зображення в налаштуваннях світу редактора вузлів (Node editor). В цьому випадку сила не повинна бути низькою, ви можете налаштувати її при тестовому рендерингом.
Після того як ви налаштували портали і глобальне освітлення - вставте всередину камеру, натисніть SHIFT + Z і перевірте світло. Ви також можете додати віконні рами без скла для більш швидкого тестового рендеринга.
Для інтер'єрних сцен в Blender рекомендується використовувати камеру з фокусною відстанню від 17 до 30 мм, розташовану на висоті 110-150 см від підлоги. Знімки з вищою або нижчою точки не виглядатимуть досить реалістично.
ПОРАДА: Намагайтеся не обертати камеру щодо осей x і y. Краще просто використовувати опцію Shift в настройках камери. (Малюнок нижче)
Якщо у вашому випадку здається, що всередині недостатньо світла в налаштуваннях світу, спробуйте пограти з Ambient Occlusion.

Як відкалібрувати два монітори в один колір

Урок зі створення "Sanko interior" Автор: Євген Малий

Post-Digital Collage в Архвізі. Автор Юрій Галайбіда

Основні види освітлення для 3d візуалізації інтер’єрів

Урок по 3D візуалізації. Автор Юлія Рибак

Як зробити сніг у 3ds Max

Making of Tribeca loft 443 Greenwich

V-Ray Next для SketchUp. Вебінар
Тот случай когда вклеенный персонаж не дополняет визуализацию архитектуры а отбирает на себя все внимание зрителя. Архитектурный объект служит фоном этому сюжету

SSD або HDD – що обрати та які відмінності

Який комп'ютер потрібен для 3D-рендеринга

Як відкалібрувати два монітори в один колір
