Рендеринг на процесорі (CPU) або відеокарті (GPU): Що краще?

time icon 21 січня
eye icon 6547

3D Візуалізація тривимірних сцен - це основоположна сучасних візуальних ефектів (VFX), графічного дизайну, промислового дизайну та анімації. Коли ви працюєте в одній з цих галузей, найважливішим інструментом у вашому арсеналі є ваша робоча станція. Центральний процесор (CPU) є серцем вашої робочої станції і виконує безліч завдань, таких як робота в додатках, завантаження драйверів і т. Д. Графічні процесори (GPU), що представляють собою спеціалізовані типи мікропроцесорів, які працюють паралельно з CPU, останнім часом переживають значне зростання використання, оскільки починають зростати обсяги обчислень необхідні для одного завдання. Ці завдання, інтенсивно використовують процесор, можуть включати:

  • Ігри
  • 3D візуалізація
  • Візуальні єфекти
  • Обробка зображеня
  • Обробка даних
  • Рендеринг

Щоб не ускладнювати цю статтю або її мету, ми будемо посилатися виключно на порівняння можливостей CPU і GPU, використовуваних для обробки зображень або, в даному випадку, 3d рендеринга зображень. Сподіваюся, прочитавши це, ви отримаєте краще і більш повне уявлення про те, які варіанти для рендеринга можуть запропонувати вам і вашій студії ці технології. Допоможе вам прийняти більш обгрунтоване рішення про те, що найкраще підходить для ваших проектів.

CPU vs GPU - Швидкість

Перший і найбільш очевидний фактор, який необхідно розглянути - це швидкість. У той час як CPU має обмежену кількість процесорних ядер (в середньому близько 24), які роблять його ефективним при послідовних обчисленнях і виконанні процесів в порядку черги, GPU складаються з менших ядер в більшій кількості, ніж у середнього комп'ютерного процесора, це дозволяє їм виконувати кілька завдань одночасно.

Сучасні графічні процесори вже розширили свої можливості виведення з моменту їх першої появи. У той час як центральні процесори зазвичай можуть послідовно обробляти окремі конкретні завдання, графічні процесори пропонують чудову пропускну здатність пам'яті, обчислювальну потужність і швидкість до 100 разів швидше для вирішення декількох завдань, що вимагають декількох паралельних обчислень і великих кешей даних.

Години 3d рендеринга можуть перетвориться в хвилини і спростять процес створення зображень при використанні GPU. Якщо швидкість є основним пріоритетом у вашому робочому процесі, кращим рішенням буде рендеринг на основі відеокарти (GPU).

Час рендеринга процесором CPU - 18,4 хвилин

CPU или GPU рендеринг: Что выбрать?

Час рендеринга відеокартою GPU - 6.5 хвилин

CPU или GPU рендеринг: Что выбрать?

CPU vs GPU — Якість і точність графіки

3D Візуалізація - це трудомісткий процес, але з якістю не можна поспішати. Хоча для завершення 3d рендеринга зображення можуть знадобитися години (можливо, навіть дні), традиційний рендеринг на базі процесора з більшою ймовірністю забезпечить більш високу якість зображення і більш чітке, менше шуму.

У графічного процесора (GPU) набагато більше ядер, ніж у CPU, але в цілому кожне ядро працює повільніше, ніж ядро процесора. Коли кілька процесорів CPU пов'язані між собою і використовуються наприклад, в середовищі рендеринга, як на фермі. Вони потенційно можуть дати більш вишуканий кінцевий результат, ніж рендеринг на основі графічного процесора. У фільмах це звичайний стандарт для створення високоякісних кадрів і зображень, оскільки для рендеринга немає жорстких обмежень у часі.

З іншого боку, зі зростанням доступною віртуальної реальності, ігри також стають все більш захоплюючими, а при максимальних налаштуваннях приходить високоякісний рендеринг зображень і обробка в реальному часі, які можуть перевірити вашу робочу станцію на міцність. Простіше кажучи, сучасні ігри і VFX тепер можуть бути занадто навантажуючими базовий CPU.

Якщо ви готові не поспішати і не обмежені термінами для отримання максимально кращого зображення, тоді рендеринг на базі CPU може бути тим, що ви шукаєте.

CPU vs GPU — Вартість

У міру того, як обладнання стає більш ефективним, його ціна також стає важливим фактором.

На додаток до швидкості, потужність одного графічного процесора може бути еквівалентна як мінімум п'ятдесяти процесорам. Це означає, що потужність однієї робочої станціїз відеокарт, може виконувати завдання декількох робочих станцій на базі процесорів CPU разом узятих, що дає 3d визуализаторам і студіям свободу створювати, проектувати і розробляти зображення з високою роздільною здатністю. Крім того, GPU пропонують значно нижчій рівень витрат на обладнання і усувають необхідність в декількох ПК або серверах для виконання роботи професійної якості. Тепер можна виконувати все за хвилини, маючи одну невелику станцію з відеокартами.

Без необхідності в дорогих фермах рендеринга процесорами, 3d художники можуть дозволити собі і покладатися на свої власні компактні робочі станції з відеокартами, отримуючи роботу студійного якості за невисоку ціну.

CPU vs GPU — Візуалізація в реальному часі

При певних робочих процесах, зокрема, VFX, графічному дизайні і анімації, потрібно багато часу для настройки сцени і управління освітленням, що зазвичай відбувається у вікні (вьюпорті) перегляду програмного забезпечення. GPU може керувати продуктивністю вьюпорта в програмному забезпеченні вашої студії, дозволяючи в реальному часі переглядати і маніпулювати вашими 3d моделями, джерелами світла і проекціями в трьох вимірах. Деяке програмне забезпечення для 3d рендеринга, призначене тільки для графічного процесора, може навіть дозволити вам повністю працювати в вікні перегляду з включеним Real Time рендерингом, збільшуючи результат і мінімізуючи можливі помилки, які можуть виникнути при рендеринге в іншій програмі.

Цілком очевидно, що переваги роботи і рендеринга на машинах з GPU у порівнянні з традиційними робочими станціями на базі CPU можуть уповільнити виробництво або обмежити бюджет проекту через потенційно необхідних оновлень.

Робимо вибір між рендерингом на CPU і GPU

Майте на увазі, що відеокарти не призначені для повної заміни робочих станцій з процесорами. Може здатися, що переваги рендеринга на основі CPU бліднуть у порівнянні з перевагами рендеринга на основі GPU, але в кінцевому підсумку це залежить від того, що потрібно вам або вашій студії. Ці процесори живуть і працюють в синергетичної гармонії. Графічний процесор призначений не для заміни, а для прискорення та оптимізації існуючих практик і робочих процесів, максимального збільшення продуктивності і компенсації ресурсоємних обчислень в додатках, які без них могли б вивести з ладу систему.

Навіть з найшвидшими і потужними відеокартами, процесор як і раніше тягне свою частку ваги. Недосвідченому користувачу просто здасться, що ваші програми працюють набагато швидше і плавніше. Використання цих інструментів в тандемі зробить набагато більше для вашої роботи і презентацій, а також значно збільшить здатність вашої машини швидко втілювати ваші творіння в життя.

Вдалого рендеринга!

Поділитися з друзями

Ще почитати
Нові коментарі на сайті

Дві роботи завантажені, дві перемоги здобуто )) Вітаю

02.09.2021 11:55

27.08.2021 16:49

Отличная статья,мне очень помогла определиться с выбором монитора,без воды ,все по полочкам!

09.08.2021 17:09

Купил 1660 ti. Карточка На моем 2к мониторе тянет все на максималках. Для работы с 3д графикой тоже хватает с головой.

07.08.2021 20:04
Нове у блозі
Нове у галереї
Денис Онищенко

Jiangnan Courtyard 2

Оцінок: 3
plusplusplusplusplus5
Юлія Галаншина

Palm House

Оцінок: 8
plusplusplusplusplus4.88
Descover Studio

Castle ruins

Оцінок: 10
plusplusplusplusplus4.7
Descover Studio

Autumnal Illinois

Оцінок: 11
plusplusplusplusplus4.91


Ми використовуємо файли cookies щоб покращити наш сайт. Детальнiше Ок
Ваш голос учтен